ÅK ÅK ÅK ÅK!

Igår så åkte vi kvällsåk för första gången! Det gick väl sådär, själva åket gick bra men det var så mkt annat som hände.
Precis när vi satt oss i liften så fick kattis frost på sina glasögon, riktiga glasögon alltså, och så plopp så åkte ena glaset ut och ner i snön, ngnstans under liften. Så hon kunde bara se på ett öga, så jag fick va hennes ögon lite då och då när vi åkte. Sen när vi väl ska stiga va liften så ramlar vi nästan allihopa, utom jag (:)) som kör rakt fram fort som fan! När vi väl är redo för att glida ner, så ja då ringer jannis telefon och hon svarar, och därmed tappar hon sitt liftkort som vi sedan märker när vi väl är nere och ska åka igen. PANIK var väl det första vi tänkte eftersom det kostade ganska mkt och att vi inte hunnit åka ngt, både under kvällen och säsongen plus att hon för att citera mig själv "kastat 2000 i sjön" :P mja, men sen så kör vi samma lift igen och det är ASKALLT och jag plogar mig ner dösakta ner för backen och vips, så ser jag ett litet kort och hittar det! jag är så bra. sen nu när vi väl kan åka igen så börjar ju såklart jag att frysa ihjäl! mina små fingrar kände jag väl knappt och sen började tårna domna bort av kyla :( men vi hann bara med tre åk innan liftarna stängde så det var tur det annars hade jag väl fått bli hämtad av en skoter, för att jag inte kan röra mig. Men efter det sen så drog vi hem och duschade och sen myste ner oss i soffan med läsk, godis, chips, jordnötter och en film!
Idag är tanken att vi ska ut och åka igen, men det är så jävla kallt ute så jag vet inte om jag vill! Jag har ju laddat ner massa filmer och serier, som är lite av en grej man gör här i trysil, spec serier! :D haha jag älskar serier, christian tycker att jag är störig som jämt vill se på serier och följer alla och kan så mkt om sånt, men jag, jag gillar det! På måndag åker vi iaf hem en sväng, det ska bli så skönt!! Nu kanske jag ska äta lite frukost :)

Kommentarer
Postat av: My

skönt med lite uppdatering! serier är ett måste i trysil och även the shit. hahahaha puss!

2011-01-24 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0