ehh gardigan...cardigan? nee gardigan...jaha gardigan

jaha, då var det dags för bloggningsdax igen då. jag har varit sjuk hela långa veckan, och hostat upp ett par lungor och så, det har iaf kännts som det.. men jag kan ju fortfarande andas så jag har väl en kvar åtminstone :) idag var första jobbdagen fast att jag mår skit och inte kan sova om nätterna pga mammas tips när man hostar. Då ska man inte ligga ner så mkt för då hostar man oftast mer, så man ska då sitta upp och sova, om man nu kan göra det en hel natt, vilket jag iaf inte kan göra. så jag försökte ett tag att sitta och sova, och jag lyckades somna men jag vakna efter 10 min och kände mig som förlamad i nacke och rygg. eftersom jag glider ner när jag sover. men iaf, idag på jobbet så har det väl gått ganska så bra, förutom att jag nästan spydde i kassan medans jag tog betalt, dvs jag hostade så mkt så jag fick spykänsla, jag var alltså INTE bakis. men jag bad om ursäkt och hon sa aa det går bra. Sen ville en utländsk kvinna läxa upp mig, hon ville ha en tshirt som såg ut som en kofta (?) och jag sa att vi har inga sådana, men vi har en sån här, höll upp en kofta som va så som hon ville, men ingen tshirt då, och då sa hon " nej det där är en gardian" jag bara eh va? hon sa det igen "en gardigan!" jag sa eh jaha okej, eh sen gick jag lite smidigt därifrån. (pinsam tystnad) sen fattade jag vad hon menade, det var ju en cardigan!

Jag och christian har ettårs dag idag, fast det kan man inte tro. Eller jag vet inte hur alla firar det om man nu firar det. vi "firade" iaf med en delad pizza nu efter jobbet, plus att det var fel sås på så den va rutten och pajade hela pizzan, plus att det är nog norrköpings sämsta kebabpizza, och att den ligger mitt över gatan, så det var inte ens gå-ut-att-äta-pizza. då sa jag grattis på ettårsdagen! sen när vi kommer hem så har han inte dammsugat som jag bad han om att göra, men tagit hand om disken iaf, så det var ju bra. Sen ska han tvångsmata mig med äckelsåsen, och tappar den på min vita tröja och en ljus byxa, såsen var för övrigt röd. då sa jag grattis på ettårs dagen! Sen så säger han att han ska sova direkt efter maten och går och borstar tänderna!! störigt. då sa jag grattis på ettårsdagen! jag trodde det skulle va lite mysigt (sexy) och så.. men nehe.

OCH NU ropade han på mig och sa att han hade en överraskning, och jag som va sad (ledsen) blev asglad och sprang till sängen och frågade va det var. Allt var ett elakt bus, han hade ingen. då sa han grattis på ettårs dagen. men ja som han alltid brukar säga när jag inte kan köpa allt jag vill, "vi har ju alltid varann".

Men vi ska ju till åre (årrah) imorn så vi ska väl göra ngt mysigt där tror jag! :)

Jaha nu blev det mkt att läsa för dom som läser, men vem bryr sig? Hejdå från emmie

rubriken är från fucking åmål för dom som är trögfattade, med buss och puss scenen.

Kommentarer
Postat av: My

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!1 SOOM vanligt lika kul! fan emmie, i love you. FAN va skön du e! Skön..T att din personliga roliga sida är kvar hos chrillA. Fan va dum han e! och du, grattis på ettårsdagen! (va mysigt nu verkar ha haft d) ETT ÅR?????!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAALET!

2010-03-06 @ 01:10:28
Postat av: Emma

hahahahaha emmie, du bästa skönste emmie. det där med gardiganen är ju lite som med mAnkar tycker jag

2010-03-07 @ 00:02:44
URL: http://jagsajudetbarty.blogg.se/
Postat av: Blond

Hahahahaahahahahaa så jävla skön! Garvade mig igenom hela inlägget, ni är så roliga båda två! Låter som en perfekt ettårsdag! Grattis på det med :D jag saknar dig så mkt!!!!!! du är underbar!

2010-03-08 @ 09:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0