my friend's a pro pro pro

denna eftermiddag har jag talat med emmie och amanda på msn. det är skönt för jag saknar dom väldigt mycket, dom där jäkla proffsen.
en gång såg amanda så söt ut så jag var tvungen att printa henni. kolla


jag längtar tills hon ska komma hit, det gör jag. varför ligger i lund i london? eller varför ligger inte london i lund? det är frågan.

emmie har ingen cam på sin dator så jag fick inte se hur söt hon var. jag är dock ganska övertygad om att hon var det, eller  ja ÄR det, söt alltså. fast i och för sig sa hon ju att hon hade blitt tjock & fet. tveksamt

idag är jag ledig hela dagen. my jobbar kväll så jag får vara ensam. det är tråkigt. jag gillar bäst när hon är hemma hos mig. jag skulle ju i och för sig kunna åka till jonna & melinda men eftersom jag ska upp KLOCKAN 6 i morgon så tänker jag... nej. fy fan

jag har föresten skadat mig! igår på jobbet när jag skulle öppna en lurista spark. dom sitter så jäkla hårt dom där korkarna. milko (aa jag tror han heter så, ev miRko) fick öppna dom åt mig hela kvällen. jag skulle vilja kalla det ett köttsår, kolla här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0