MED STULEN STÄMMA!!

Nu sa emmo att mys och hennes favvo klubb i london är coco, och där spelar dom indie och ROCK!!? eh sen när gillar dom två rock'n'roll? men ja vi förändras väl alla med tiden... dom kanske kommer hem som två heavymetal brudar med nitar och läder och sånt. Nu sitter jag och ser på "den ohämmade veterinären", och det programmet var inte så bra, trist och tråkigt. Nu finns det inget bra att se på, det enda som är bra nu snart är oth och top model :) Jag har förresten fått brev från london, där i var det två kort som my stulit från min plånbok, när hon bestämt va tvungen att rensa den, ungefär som en fisk. plus ett fint kort på mig som will smith.(det är asfult för dom som inte sett det, jag ser ut som en man) och så var det en liten liten pin, med ac/dc på, som jag "älskar". Men tack det var jätte kul att få brev som inte var en räkning eller ngt annat skit från arbetsförbajslingen! Sen stod det ett meddelande på will koret, men jag kunde inte läsa för det var bakochfram. Men sen när jag pratade med emmo sa hon att jag skulle läsa det i spegeln!! åh hon är inte dum hon! Så nu ska jag väl göra det.

Jag ska laga korvstroganoff idag, och den enda som är god är mys. så nu har jag fått recept på det! Korvstroganoff är förresten ett störigt ord att skriva, långt och konsitga bokstäver hit och dit.
Jag är hungrig, jag är ofta hungrig, jag ÄR hungrig!! Just det var ju tvungen att skriva att det var jag som skrivit det här, så ja, det är Emmie som skriver.

Kommentarer
Postat av: MY

Emmie jag ÄLSKAR dig!!! Jag skrattade konstant hela inlägget. lova att du alltid är min vän?

2010-02-23 @ 16:21:45
Postat av: Amanda

Emmie du vet va att det är indier som står och spelar i ett hörn på den där klubben! Så du inte fattat fel menar jag

2010-02-23 @ 18:10:48
URL: http://eurydike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0