varför dricker charlotte actimel varje dag?

hej dagboken!

Så började jag den enda gången jag skrev dagbok i hela mitt liv. Och orsaken att jag skrev var för att jag va osams med mamma, vad jag nu kan ha tyckt va nödvändigt att skriva då. Jaja, nu har jag haft ett mal med männen i mina liv, Conny och Jocke. Dom är i london, och kallas även för my och emmo. Jag har ingen röst (allt jag vill ha är dinne röst) så låter det när ursula ska säga det, dinne är likamed din. störigt. och så svarar ariel med samma: minne röst? dvs min röst. det är störigt när folk pratar konstigt och säger ord på konstiga sätt. men jag har väl egentligen inte så mkt att blogga om. Jo just det, jag har fått långa naglar, igen! Jag har det så ofta nu för tiden. sen hade jag en-nära-döden-upplevelse-som-jag-fick-rädda-mig-själv-ifrån förut!! Jag satte en sån här karamell ihalsen, en sån där saltapingvingodis. jag kunde inte andas (hösnuva) på ca 30 sek kanske(panik). sen sprutade tårarna eftersom jag inte kunde andas, och jag fick gå in på toan och köra ner handen och tog upp den. det kändes ungefär som att jag rev mig på magen fast inuti, bläk. under dessa ca 30 sek hann jag tänka på:

1. Vem ska rädda mig?
2. Om ingen dyker upp nu, vem ringer jag då?
3. Hur kan jag säga att jag håller på att dö och inte kan andas när jag har en godis i halsen som stoppar mig?
4. Jag måste göra ngt själv om jag ska överleva.

Detta är en sån godis som ville ta mitt liv på ca 30 sek.


Och det gjorde jag ju, och nu sitter jag här och kan dela med mig av mina erfarenheter med döden. En fruktansvärd känsla. Förresten så skulle man kunna säga att jag äter mina känslor (girls who eat their feelings, and girls who dont eat their feelings) haha nej men jag äter så jävla mkt godis och så. Jag kan inte hejda mig om det står framme. Men jag ska jobba på det. Jag ska sluta, jag ska gå med i viktväktarna men inte idag, men jag ska jag ska!! Och för att avsluta mitt inlägg tänkte jag lägga in en bild på mina naglar som är längre än vad de ser ut att va och på denna hynda/slinka/äckel/min värsta mardröms människa.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR SYLVIA GANUSH!!!!!!! av hela mitt liv och hjärta och allt i hela min kropp!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0