varför är det svartvitt? kan inte allt bara vara vanligt

min farmor kerstin är så himla skön. hemma hos henne kan man gå omkring och titta hur länge som helst. fullproppat med roliga saker. hon styr så mycket också. här ska ni få se


hon odlar blomma i en lingonsyltburk.


innan farmor förklarade så sa jag till amanda: det här är säkert nått hon har sett på tv och fick för sig att prova. och ja senare berätta hon att det var ett expriment som hon sett på tv. dte är en tomatodlning


haha vad är detta liksom? undra om vi kommer ha såhär när vi blir gamla


skön lirare jag hittade på balkongen


ni ser det där askfatet. det fick vi höra en berättelse om. den är tillverkad i ankarsrum minsann. det fick min farmors mormors mamma av sin kille i ungmösgåva eller nått. hon var född 1854. det står emma lovisa på den och därför har det sedan länge vart sagt att det ska jag få en dag. förövrigt så röker inte farmor cigarr, hon har bara lagt dit en som prydnad. och där är farmors mobil som hon smsar väldigt mycket med faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0