en kluring

nyss sa amanda något roligt. jag tänker inte säga direkt vad det var. jag ska göra ett rebus:
för ni som är dåliga och inte fattar så finns svaret i slutet av inlägget

 + -sammans



igår drog vi till båten klockan 22 och därför fick vi dom bästa sittplatserna på hela uteserveringen. där hängde vi med massa sköna grabbar och tjejer. drack gratis skumpa och gratisshots.
klockan 02.10 tyckte fesen att jag skulle följa med till palle men det tyckte inte jag. kändes lite onödigt på något vis. det måste ha vart första lördagen på jag vet inte hur länge som jag inte var där. dock så kanske det inte räknas så mycket eftersom jag var där i fredags. jajajajaja ni tycker jag snackar för mycket va för allt vi egentligen vill veta är ju svaret på rebusen. TAMTAMTAAAAAAAM svaret äääääär: SKITSTÖVEL TILL KARL
det tyckte jag hur som helst var roligt sagt av henne. om det var min farmor så hade det kanske inte vart det. men nu var det amanda 19 bast som sat


Kommentarer
Postat av: My- Störtskön

"bajsgummi till man" fick jag fram. HAHAHA så jävla dålig!

2009-06-15 @ 10:49:24
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0