ho e så fager, så jäkla faaaager

gissa låttext i rubriken

du lever bara jetsetliv och sitter nere på sahara och dricker vin. så beskrev pappa mitt nya lata slarviga liv. inte likt mig jag brukar ju va så duktig, faktiskt. fast det är ju ett skönt liv. eller hur tjejer för jag vet ju att ni gör desamma :D inte lever jag jetsetliv själv inte.
jag googlade på jetsetliv nu mest för att jag inte har ett dugg att göra. bild på viktoria silvstedt kom upp. även på allas vår favvo bella. alltså inte HALLAAAA BELLLLA på morella. och inte amandas bil heller. jag menade blondinbella såklart.

åh jag längtar så himla mycket till den 15!!!! har väntat på tok för länge på den här filmen nu. aaaah
måste kanske läsa boken nu innan.

hej

Kommentarer
Postat av: My- Störtskön

HAHAHAHAHAHAHAHAH. Jetsetliv vare ja emd 2000 spänn på kontot! vad hände?

2009-07-06 @ 21:11:30
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0