white flag

My sitter här dagen efter lanet och är orolig över det vi skrev om gay fors igår.

-jag känner mig jättetaskig jag tycker faktiskt om honom.


Så därför vill jag bara säga det att vi inte på något vis hånade gay fors igår. Vi pratade om innebandy och så sa nån hans namn och så var det JAG som började med att kopriera det och spamma konversationen med namnet. Och jag lekte själv faktiskt med hanna fors när jag var liten så jag kände också gay och han är himla trevlig. Så om någon av våra 8 läsare känner gay: vi menade ingen ont.

DAGENS CITAT
"Ja men vet du? hur ofta som helst blir jag sugen på 7,0or skogsbär, bara knäcka en och känna smaken.. mmm"
My Larsson

Kommentarer
Postat av: My- störtskön

AAAAAAAAAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA. (om citatet)

Bra att han fick upprättelse för han är ungefär den snällaste personen på joren & njag tycker om honom mycket! :)

2008-11-27 @ 12:18:42
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0