FFF FUL FET & FATTIG ELLER PP POPULÄR & PACKAD?!

Hejhopp! Jag är Amanda, webmaster/designer och har fått äran att skriva detta inlägg. Jag har ju självklart gjort desigen till bloggen vilken är väldigt fin och om ni vill se mer av mina tallanger kan ni gå in i min blogg, en proffsblogg. http://eurydike.blogg.se
Men nu ska jag ju inte ta all uppmärksamhet.
För att lära känna ägarna av bloggen börjar vi nu med en intervju ställd av just mig.'
TADA EMMA HOLMBERG & EMMIE LIFFNER:
Måndagen den 3 november klockan 22:03

Amanda: Vilken kändis vill du helst ligga med?
Emma:
Eum då måste jag ju säga min framtida man Rupert Grint
Emmie: Jag har ju lite att välja på här då... men jag kan ta tre. Chase Crawford, Charlie Hannumn och Anders Lundin

Amanda: Hur gammal är du?
Emma: 19
Emmie: 19

Amanda: Bästa sommarminne?
Emma: Fest
Emmie: Fest

Amanda: Vilket är det farligaste djuret?
Emma: Det är en groda. Det är det faktiskt på riktigt. Tror jag. Sen är älgar rätt så farliga. Och norrmän.
Emmie: Myggan (en randomkille i västervik).

Amanda: Har du något smeknamn?
Emma:
Emmo, Svabba Holmberg, MOE (mobbofferemmo)
Emmie: Tjock&fetemmie

Amanda: Vad är det pinsammaste som finns?
Emma:
att fjärta
Emmie: När man vinkar åt folk som man tror är någon man känner men så visar det sig sen att det är en okänd

Amanda: Vad jobbar du med?
Emma: Jag svabbar mest, slickar också fast det överlämnar jag mest åt dig Amanda. Men svabba är en av mina stor pasioner i livet så då kan man ju lägga ihop skoj och jobb
Emmie: Jeg er en pen vaskedam 

Amanda: Vad är din högsta önskan?
Emma: mercan på möllersbil för en mille
Emmie: Fred på jorden

Amanda: Vad har du lagt mest pengar på?
Emma: hyra & mat
Emmie: sad but true alkohol

Amanda: Vad är det fulaste ord du vet?
Emma:
det finns inga fula ord bara mindre vackra
Emmie: köttgrotta

Amanda: Vad har du för framtidsplaner?
Emma: Dom e säkra
Emmie: Jag tar det som det kommer

Amanda Hur många procent från Liam Chamberlain?
Emma:
du kan va procent
Emmie: det är insidan som räknas

Amanda: Varför flyttade du hit till Hamar?
Emma:
För att bli smal snygg & rik och lämna vika
Emmie: för att tjäna storkovan

Amanda: Viken är din favoritfärg?
Emma:
rosa
Emmie: grön

Amanda: Har du sysslat med någon sport?
Emma:
Ja under en period i mitt liv sysslade jag med proffsbasket men det var innan jag fick en hiss i huvudet. Sedan dess har jag levt på försäkringspengar tills jag var 18. Men då den 17 oktober 2008 tog som slut, ja jag har väl köpt lite mycket näringstillskott. Nu är jag i alla fall här för att få råd att leva igen.
Emmie: Jo jag har ju mycket i baget kan man säga men det hela började med en ri(d)vstart. Jag har en ridkarriär på sju år bakom mig nämligen. Man kan säga att jag höll på att bli en Malin bayard. Jag skrev faktiskt ett kontrakt på tre år om att få tävla Butterfly Flip vid Falsterbo Horseshow. Ja sen inträffade ju olyckan.. och den vill jag helst inte prata om. Men det var synd att det inte blev något mer med Malin där, H&M hade ju lovat att sponsra mig med en ny vinterjacka men som sagt, det blev ju inget mer av med det.
Jag är ju inte den som är den så jag slutade inte sprota, jag började bara hålla mig till marken. Bort med ridhjälm och spö och fram med innebandyklubban. Det var väldigt rolitgt och jag träffade många snälla människor.
Trotts att jag trivdes med innebandyn kände jag mig inte helt hel som människa så jag snörade av innebandydojjorna och drog på skrillorna. Nu var det en karriär i VIK's damlag som stod på schemat söndagar, tisdagar och torsdagar. Jag kände att jag verkligen hade hittat rätt! Framför målet med sprutlackerad hjälm stoppade jag varenda puck som U11, U12 och U13 försökte få in. Men nu är jag ju här så det blev inte mycket mer än så i den karriären heller, VIK var inte tilräckligt bra för mig. Jag var deras spader ESS kan man säga och för er som inte förstår vad jag menar med det är att det är bra. spader ess är nämligen högst i poker. ESS I DIN ÄRM YEYEYE.
Jag har kollat upp möjligenheten om att återuppta hockeyn här, jag menar en gammal OS-stad som denna borde väl ha ett damlag som skulle passa mig. Jag hoppas att det ska finnas nått A-lag. Kanske får kolla i Stange?

Amanda: Vilket är ditt favorityoutubeklipp?
Emma:
När emmie sjunger lilla snigel och strax där efter kommer skogsturken
Emmie: brittmarie lätt att det är

Amanda: Hur kommer det sig att bloggen har fått det namn den har?
Emma:
Familjen Andersson har ju länge varit en stor inspirationskälla för både emmie och mig
Emmie: jag gillar party

Amanda: Vilka bloggar läser du (förrutom min http://eurydike.blogg.se)?
Emma: blondinbella, Alex & Calle Shulman, praktikantamanda, stylebymats, tjuvlyssnat, mittnyamotto, soranissmail, ebbavonsydow, stureplansvackraste, lousielagesson, emiliasundberg
Emmie: mittnyamotto, louiselagesson

Amanda: Vad gör du när du inte jobbar?
Emma:
lanar
Emmie: Njuter av vad livet har att erbjuda

Amanda: Är du kär?
Emma:
Ja i Mark
Emmie: Ja i Tomek

Amanda: Hur kommer det sig att ni starade den här bloggen?
Emma:
Vi ville visa hur störtsköna vi var
Emmie: Ja nu du Emmo tog du orden ur min mun

Amanda: tillsist, hur måga watt har du i din sänglampa?
Emma:
15 watt
Emmie: 25 watt


Kommentarer
Postat av: lotten

puss brudar

2008-11-05 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0