Nu får det vara nog

Just precis NU drar vi på elementen här på Håkonsgate. Bägaren rann över när vi upptäckte att det rök ur våra munnar när vi andades. Så efter en vecka i kyla bestämde vi oss alltså för att dra på våra gamla elelement för en timma eller två.
Det kan man väl få unna sig.. tycker vi

Annars händer det inte mycket. Vi fick ju inte jobba idag så vi tog oss en sovmorgon och sen gick vi upp och konfronterade får hyresvärd angående tvättmaskinen. Hittils har en maskin kostat 20 kr och tagit 3 timmar och 19 minuter men det visade sig att det har varit vi som inte riktigt har fattat. Nu hoppas vi på att få en tvätt klar på 1,5 timmar för 10 kr. Dock är det ju helt sjukt att det ska kosta något över huvud taget!

Nu ska jag dra på en bra låt och ge tillbaka mys dator. Eftersom min egen är en jävla idiot och hela tiden ska jävlas med mig tvingades jag blogga från mysan larssons. När jag har köpt en ny ska jag på riktigt kasta ut min gamla från ett fönster.. springa ner och hoppa på den, lägga ner alla delar i en plastpåse och sedan kasta den i hamars sjö där den ska få ruttna i all evighet. det ska bli roligt.

hejdå /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0