JUST DANCE

ÅH idag har jag,emmo och mysan larsson varit på bodyjam!! så JÄVLA rent ut sagt kul att få dansa igen, vi gillar det skarpt mycket! Dock fatta vi inte ett skit av vad instruktören sa för hon skrek andfått på norska och så var musiken högre än hennes mick men vi gjorde det bästa utav saken, och såg och lärde oss av kroppsspråket. Det var roooo eller kanske knall bra:D När jag kom ut från omklädningsrummet svettig och lagom go, så står det världens BABE där och jag som annars är en babe var inte en babe just då, så jag gömde mig under min gröna svea mössa och la benen på ryggen. En kan ju hoppas på att han ska dit ngn mer gång innan ett träningspass :P Och när man väl var hemma så hade det ju gått en propp här i huset, så det var helt mörkt överallt. Men amanda hade styrt upp mysbelysning med massa ljus :) Så jag kunde ju inte duscha så det fick vänta en kvart sen var mitt tålamod slut. Så jag gick ner i källaren kolsvart som det var och försökte hitta dörren till vårt "badrum" dvs en dusch och en toalett med en TRASIG SPEGEL (det var hon emmo). Så det var bara att slänga av sig alla kläder och hoppa in! Så där stod man i mörkret och frös av kylan, eftersom jag var tvungen att ha källardörren öppen så jag fick lite ljus från hallen, källarkyla är ju jätte skönt. Men nu ligger jag under mitt varma täcke och fryser inte ett endaste dugg! Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Mysan Larsson

två saker som var AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA.

1. KROPPSPRÅKET!!

2. Gummisnopp!



Du är duktig på att blogga Emmie! :D

2008-11-20 @ 23:21:35
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/
Postat av: elin

"..så står det världens BABE där och jag som annars är en babe var inte en babe just då, så jag gömde mig under min gröna svea mössa och la benen på ryggen.." hahaha. du är ju ett proffs

2008-11-21 @ 09:17:38
Postat av: Amanda

haha håller med elin där va

2008-11-21 @ 15:33:02
URL: http://eurydike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0