I've had a little bit too much

Igår var en bra dag. jag sov ut till halv 12. sen gick jag upp och åt en god frukost med allt nytt som vi hade i kylskåpet och efter det blev det lan och chill. God mat och familjen Larsson.
Sen kom jag på att jag inte hade träffat emmie och amanda på hela dagen vilket inte har hänt sen vi flyttade hit för 8 veckor sen så jag packade sova-över väskan och åkte till briskebyvegen. Ack så glad jag är att jag gjorde det för vi hade en asbra kväll med vin, kladdkaka, smink, bra musik osv. en riktigt bra tjejkväll är vad jag skulle kalla det :D
Dock så ringde Prussiluskan mig lite senare på kvällen och ville ha tillbaka sin sminkning. fan









Japp och nu är det måndag morgon (eller okej klockan är 14.26 men vi sov ju till 12) och jag ligger här på bv och lanar med emmies dator. jag kollar till höger och upptäcker att amanda har skrivit så mycket mer än mig i sitt blogginlägg. det gör mig lite ledsen och jag känner mig värdelös. samtidigt måste jag ha i åtanke att hon är en gammal proffsbloggare med närmare 3 år av erfarenhet på nacken.
/Emma


Kommentarer
Postat av: Amanda

inte ska du känna dig ledsen inte, jag ska lära dig allt jag kan.

Pussgurkor

2008-11-10 @ 15:10:37
URL: http://eurydike.blogg.se/
Postat av: elin

DAMN VAD SMINK! ingen h*r-varning alls ju! puss min kära (K) /Elin

2008-11-10 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0