i always got you back fadde

My sitter och läser faddes blogg och nu känner jag genast att jag genast att jag måste berätta varför först:
jag läste stureplans vackrastes blogg på 1000apor och skickade en länk med denna till my för att hon skulle få en bild på allas vår favorit greven som hade vart ute och roat sig i helgen. under detta inlägg fanns ett tidigare inlägg där de dissade faddes blogg och via den klickade my sig vidare till denna.
hur som helst. överst på faddes blogg stod det: BOKA FADDDE SOM gästvakt, bodyguard, coaching, personlig tränare, säkerhetsrådgivare, föreläsare & moderator och detta fick mig att tänka på hur otroligt roligt det vore att ha fadde som vakt på en fest man hade anordnat!!!!! dock skulle inte alla fatta att det var han och därför skulle jag ställa upp en skylt brevid honom där det stod FADDE och en pil på. ja ack nu blev jag väldigt sugen på att fixa stor fest.. fast bara för faddes skull.
jag ville bara berätta det. tack hej från emma


Kommentarer
Postat av: Amanda

det vore ju störtskönt!

2008-11-30 @ 21:38:36
URL: http://eurydike.blogg.se/
Postat av: Fadde

Tjena! Jo jag ställer gärna upp, bara att höra av sig och skicka med ett kort på dig själv. Vi kan ta kostnader över telefon, eller om vi eventuellt ska ses innan själva jobbet.



Mvh Fadde

2008-12-01 @ 20:34:07
Postat av: Carl M Sundevall

Han måste ju dra in pengar på nått sätt nu för tiden.

Eftersom vi på spybar inte ville ha kvar honom. Sen det där med skattefusket. Herregud vilken nolla.

2008-12-01 @ 23:03:09
URL: http://www.spybar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0