Hej, och välkommen till oss!

Nu har den finally startat,  bloggen emmie och jag så länge har pratat om. Fan vad det känns bra.
Allt känns så rätt, namnet (citat direkt från allas vår favorit Håkan Andersson), designen (som proffset A. Eriksson jobbat hårt med) och framför allt samarbetet. Emmie jag hoppas att vi kan leva upp till ALLAS (eh mys och amandas) förväntningar.

Det hela verkar ju börja bra i allfall. Vi tänkte att eftersom amanda planerar att utbilda sig till journalist i framtiden så kan hon få öva på oss lite och se så bra det blev, DAMN! Jag menar hon arbetar ju som precis vilket proffs på VT som helst!  Se bara hur hon lägger till och tar bort saker för att få det hela att låta bättre. EXAKT som VT. Amanda jag tror du har en framtid där. Good for you Glen Coco!

Tydligen blev det inget jobb i morgon så nu sitter vi här på håkonsgate my och jag klockan 00.09 och unnar oss lite lan. det måste man få göra ibland.. tycker vi. Varmt är det här inne också. Jag skulle vilja kalla det tropiskt värme faktiskt. Fläkten går på högsta för att vi över huvudtaget ska kunna vara här (dock gick my precis ut och satte sig i trappen eftersom det brukar vara något svalare där).
Nej nu ska jag öppna ett fönster och hoppas på att en vindpust ska blåsa in och svalka oss.
HA DE!
/EMMA


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah! du har lyckats bra med ditt första blogginlägg! HAHAH ja den tropiska värmen är härlig! mm, det är ju så man får sova i bara lakana!

2008-11-04 @ 00:22:39
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/
Postat av: amanda

believable believable

2008-11-04 @ 10:00:44
URL: http://eurydike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0