En trosa i alla regnbågens färger

IGÅR VAR DET FÄÄÄÄST HÄR HOS OSS :D så jäkla lyckat
vi startade kvällen på håkonsgate med vin, bra musik och massa skratt och prat. sånt där är vi bra på i vår famlij :)
vi posade massor också bara för att vi var så jäkla snygga just igår.
ja gud efter förfesten drog vi till stall loftet och dansade loss som bara den! även denna gång gick vi in gratis och nu frågade vi inte ens. haha vi bara gick in som om det vore självklart och vakten kunde liksom inte göra nått åt det. - kan jag åtminstonde få se leg? sa han och sen gick vi upp för trappan och körde :D
Där uppe träffade vi massa folk bla simon, jocke, jurgen, henrik, espen hm ja oh massa mer som jag inte kommer på namnet på. HAHA just de hamar har en egen liten greven också. han barfa körde och raggade och dansade och var precis som greven, vi dog!
vid 20 i två var vi tvungna att gå vilket var väldigt tråkigt men det gjorde inte så mycket för äventyret var inte slut för det. vi stod utanför med simon och jockeboy i säkert en timma och dividerade om vi skulle gå på efterspil eller inte. tillslut kom vi fram till att vi skulle gå hem istället (gå och gå.. jag skulle mer kalla det halta). på vägen hem staplade vi förbi RB-AS vårt jobb och sköljade lite med dom. vi skrev roliga grejer i snön, rullade ner för backen och så snackade vi med några norrmän med hamburgare. dom gjorde så att vi blev sugna på mat så jag my och emmie gick till nått litet hak och köpte pommes med sallad och majs. där träffade vi en kille som undrade om vi kände nån svensk som hette jan jönsson och det sa vi att vi gjorde. emmie berättade att det var min pappa men killen verkade inte tro oss rikigt. men vi gav inte upp. Emmie- men ser du inte vad lika dom är, kolla ögonen. kolla håret. hahaha ja fan va kul! undra vem den där snubben jag jönsson är på riktigt. för det vet vi ju allihop att han inte är min pappa. min pappa heter ju totto holmberg. amanda gick iaf hem för hon var så jäkla packad. henne hittade vi i bara trosan sen när vi kom hem. ja ack nu orkar jag inte berätta mer men fan det var en lyckad kvällen. denna dag är också lyckad för det är grönkvistdag (LÖNING) och den var fet.

ikväll ska vi förhoppningsvis få ta oss ett åk i bella(amandas sverigebil). det ska bli kul jag har saknat henne  (inte amanda utan bella)

pusshejleverpastejblablasvej /emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0