En man med namnet Seriös Black

Idag har vi minsann fått jobba och det är ju kul men det var säkert också den enda dagen denna vecka. åh finanskris och sånt där skit kan dra åt pipsvängen. Bra jobbdag i allafall, fast kall. Emmie jag och Amanda fick åka till Brummunddal och sopa, dammsuga och svabba lite grann. sånt där vanligt ni vet.
Efter jobbet sprang jag ner mot banken för att jag skulle hinna med att betala elräkningen på 570 NOK (skoj) men när jag väl kom fram hade jag glömt att föra över pengar till kortet så det sket sig. Vilken himla tur att amanda är en sån stjärna och hjälpte mig att göra det sen på internetbanken (jag kan själv egentligen men ni ska veta att det hela blir så mycket krångligare om man ska betala till ett annat land).
Sen gjorde jag mat: Sojakorv, pasta med pesto och en goo liten sallad. Det var gott

Idag fyller min farmor 75 år och hon ska ha kalas på lördag. Min bror fyller 30 på måndag så på lördag ska massa iväg och fira honom i linköping också. orättvist. jag vill vara med på båda :( men äsch jag får nöja mig med en helg i hamar men det gör inget för nu är det ju trots allt inte alls långt kvar till jul och hemfärd.
OCH OCH OCH så är jag avis på lage och adam för dom ska hem till västervik nästa vecka. inte för att jag vill åka hem eller nått,  det är bara det att jag vill väl också gå till palle med elin och lage.

Nu ligger my och sover och jag sitter här själv och ser på two and a half men, samt emmies breakingklipp som är lika roligt varje gång. I morgon vet jag inte vad som händer förutom att jag ska på en arbetsintervju.. jo jag ska posta ett brev till isabelle och rebecca också.

Just det! Pappa hade skickat med två Harry böcker med mys föräldrar och nu har jag äntligen börjat på Halvblodsprinsen för kanske fjärde gången. ahh det ska bli härligt. Gud vad jag längtar till den filmen har premiär föresten!!

hejdå /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0