No one no one no oneeeee lallala, en låt tillängnad min vän emmo

Åh pratade precis med min kära familj, i ca två timmar. Dom är så roliga, och det är ju jag med.
Idag så har jag och amanda sett på massa O.C fjärde säsongen, det är mysigt att se på saker med amanda när hon vill det med mig. Sen framåt kvart i fem tiden så drog emmo och jag till gymmet och sprang och pumpade lite. My var redan där och löpte. Sen kom amanda med och skulle pumpa, men då drog vi andra på Yoga. Shit vad skönt det var efteråt, my och jag somnade på slutet och jag hann att drömma om mörk choklad. Det var ngn som ville bjuda mig på det, men jag tyker ju inte ens om det så jag sa nej tack jag tycker inte om det. Sen vakande jag och insåg att jag var på Yoga på ett golv i en liten sal. Typiskt, trodde ju jag va hemma och sov i en säng. Nu sitter jag, emmo och amanda och talar genom skype och har en så kallad telefonkonferens, det är mkt vettigt som kommer upp. Amanda ska snart sjunga en låt för oss när hon hittat en bra, det ska bli kul. Jag tycker att emmo och jag borde göra lite mer reklam för vår blogg, för det är bara sex st som läser, det är ju tråkigt. Men vi är ju ändå PP för det, det vet vi ju alla.

Just det igår så jobbade jag, emmo och my på ett hotell. Vi serverade ca 300 överklass människor(troligt troligt) som var iklädda balklänningar och kavaj och hela köret. Det dom satt och kollade på var nämligen HUNDAR (?!) som folk sprang omkring med på en scen, typ som en hundutställning. Ja idag så gör man tydligen vad som för att få klä upp sig lite. Dom blev ju rätt packade med, iaf vid våra VIP bord. Spriten var ju gratis så det var ju bara påfyllning som gällde. Men det gjorde inte mig ngt, dom var så trevliga och sköjiga iaf.

Jag skickade även min önskelista till mamma och tompa. Dessa tre killarna var med. Jag vill ha de inslagna i fina presentpapper med fint snöre runt om. Mamma skulle göra sitt bästa sa hon, tack mamma.



Jag glömde ju en sak nu som är så rolig, det tycker iaf jag.
My- Make yourself at home with My
Emmo- Emmo if you love Emmo ( HHAHAHAHAHAAHAHA)
Hm undrar vem Donbert är..

Kommentarer
Postat av: Lina kusin

haha, fint emmie :) De tror jag, att monica kan fixa till åt dig :D

Btw, jag har skaffat blogg.. hehe..



http://bobboliina.blogg.se

2008-11-24 @ 14:22:05
Postat av: MY

2008-11-25 @ 17:43:18
Postat av: my

det är FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL, det är människoFEEEEEEEEL!

Emmie. make yourself at home with EMMIE, JAG därmot har aldrig vatt d :P

emmo va rätt. jag är:

My- you'd sleep with My!

2008-11-25 @ 17:44:45
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0