Emmie the rocker

Här om veckan när vi skulle åka hem från jobbet fick vi skjuts av Tore (vår arbetsledare). Jag, My och Amanda satt där bak medan Emmie Liffner satt fram med Toreman. Plötsligt kommer ACDC på på radion och Tore förteller oss att han gillar dom. Emmie vet ni, som av någon anledning kan massa om sån musik (anledningen heter Tom) hakar på och startar värsta konversationen om ACDC. Hon rabblar upp bandmedlemmar, diverse spelningar, låtar osv medan vi andra sitter där bak utan att kunna tillägga något alls förutom vilket jäkla proffs hon är!

Anledningen till att jag kom att tänka på detta just idag var pga rocktemat på idol igår. Jag, Emmie och Amanda hade begett oss upp till Lagesson/Abenius för pizza och idolkväll och ni kan ju gissa om Liffner gillade kvällens tema?! Där satt hon och sjöng med i alla låtar, kunde artisterna och kommenterade hit och dit. Ja ack, och ni ska veta att detta är inte det enda hon är bra på heller! Hon är bra på att baka paj, tanka filmer, äta chips, breaka, headspinna och om hon skulle delta i en frågesport om barnprogram så skulle hon utklassa alla andra!

Så detta inlägg tillägnar jag dig Emmie Liffner för att du är så snäll, hjälpsam och bra på basket.

Kommentarer
Postat av: Lina

De e rätt Emmie.. AC/DC :)

2008-11-09 @ 14:26:17
Postat av: My

och om hon skulle delta i en frågesport om barnprogram så skulle hon utklassa alla andra!



Utom mig förstås ;)

2008-11-09 @ 20:01:13
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0