dödens död

dödens död är vad jag känner mig som nu. kom just hem från ännu en dag av städning på scandic hotell vilket är så jäklafuckingbajsskittråkigt! jag blir deprimerad.. skulle man kunna säga. men äsch förhoppningsvis slipper jag den skiten från och med nu.

på tisdag ska vi ut på äventyr i norge minsann! då ska vi till oslo och försöka oss på att hitta till en intervju. det ska bli intressant att se hur det går! nästa vecka kommer bli störtbra känner jag på mig :D speciellt om jag får en dator levererad av lage och adam också. tyvärr inte en ny dock utan en likadan gammal skrutt som innan. men det gör inget bara den fungerar så att my och jag kan börja ha riktigt lan här på håkonsgate igen :D jag saknar det.

nu var det visst that 70's show på tv och det ska jag se och sen ska jag duscha och sen kommer emmie och amanda på fredagsmiddag och sen ska vi se på idol och prata och tycka om varandra som vi alltid gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0