du kan va skithicka

tjena hoppsan lillebror!
nå vad tycks om den väääldigt fina och proffsiga covern?

idag vaknade jag vid 11tiden, gick upp och skypade med elin :)
sen kom emmie hit och då gick vi till adecco och fixade lite. lämnade skattekort och kontonr bla. nu ska jag iaf få jobba i tors, fre och lördag så det blir skönt att slippa känna oro ett tag. tors fre ska jag städa på ett hotell som heter scandic från 8.30-16.00. på lördag ska jag och emmie servera på samma hotell från 17.00-00.00. det ska bli himla roligt! jag har nyss lärt emmie här att servera med tre tallrikar och det klarade hon utmärkt.

hahahah my ringer till svenska ambasaden i oslo och ska fråga vart emmies körkort har blivit skickat
- ja och dom på vägverket sa att jag skulle få det skithickat.. eh hitskickat! HAHAHAH tänk så kul det kan bli ibland

hejdå. /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0