Att sova eller att lira, det är frågan

Jahopp då har man skaffat sig en blogg då. Det kan ju bli kul och spännade, eftersom emmo och jag är väldigt roliga och påhittiga av oss. Nu ligger man här i sängen och ser på 8 simple rules och min sambo hon ligger där och sover som en stock.  Med tanke på att jag hunnit somna ifrån ca tre ggr  nu under loppet av 20 minuter, kanske det är ett tecken från ovan att det är min tur att möta John Blund. Men jag är ju rätt lirsugen med så sätter nog på ett till avsnitt och hoppas på det bästa! Det blev ju trots allt inget jobb imorn så då kan man ju unna sig lite extra tid framför datorn, för vi spenderar inte speciellt mkt tid här trots allt.
Ha en fortsatt trevlig natt, Hej då.

PS. Det är kul att ni vill läsa vår blogg, ni som gör det, och ni som inte gör det är dumma. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0