äckel päckel päron pung

idag drog vi på intervju i oslo. jag hade fått vägbeskrivning och letat upp hur vi skulle åka med tunnelbana och allt vilket stämde och vi hittade perfekt. jobbet vi sökte var som vaskedamer på ett nybyggt hotell i trysil och proffs som vi är så fick vi det :D:D dom skulle försöka fixa bostad åt oss och vi börjar troligen nån gång nu i december. så ja vad ska man säga? norgeäventyret fortsätter och vi lägger benen på ryggen, tar med oss våra slitna jeans och vår cdspelare och glider vidare till trysil istället. alla är sjukt peppa och vi tror det komemr bli dökul eftersom det kommer vara skapligt mycket mer drag i trysil än lilla hamar (missupfatta mig rätt vi gillar hamar).

förövrigt så har det hänt endel roliga incidenter och så på tåget idag men dom orkar jag inte skriva om eftersom att både my och amanda redan har gjort det. därför tipsar jag er om dessa fenomenalt roliga och underhållande proffsbloggar i stället:

MYSAN LARSSONS BLOGG

AMANDA EURYDIKES BLOGG

OBS OBS OBS JAG REKOMENDERAR DESSA VÄLDIGT MYCKET!!!!

Mm jag är sjukt pepp på livet nu och det känns för första gången på länge att allt kommer bli riktigt bra.
Jag menar snart är det fredag och då jäklar! Sen är det första advent och då ska vi mysa och baka lussebullar och pepparkakor och efter det börjar ju december! :D då fyller både my och amanda år + att man verkligen kan börja räkna ner till hemfärd då. ja ack som om detta inte vore nog så står det piroger på matlistan idag och efter det väntar fitnessbellydance på espern.

det var allt jag hade att säga för idag. over and out!
(från emma)


Kommentarer
Postat av: Amanda

er blogg är så hemtrevlig tycker jag. Riktigt charmig!

2008-11-25 @ 18:53:12
URL: http://eurydike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0