I'm sorry listen i'm gonna be late tonight so don't stay up and wait for me okey?

HEJ ALLA 4 LÄSARE
det har hänt så himla mycket så jag inte orkar berätta allt. vi bodde i hamar, flyttade till trysil blabla massa oviktigt
det viktigaste är att vi är hemma i västervik :D:D kära vika belo

ovanstående meningar påbörjade jag för 4 dagar och 18 timmar sedan. sen orkade jag visst inte mer. men jag känner ändå att jag borde säga något. ja vi är hemma i kära västervik och det är himla skönt. det känns lite trist att behöva åka tillbaka till the country of stupid people men samtidigt så vet jag ju att det kommer bli störtkul.
ikväll ska vi till palle och claire om du läser det här så hoppas jag verkligen att du håller dig hemma ikväll. vi behöver faktiskt inte dig och din bitterhet just nu okej? den enda jag vill träffa ikväll är greven

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahhahahahah norge alltså!

Dumma clair läste visst inte det här, hon hängde i nackskinnet på mig hela kvällen

2008-12-20 @ 16:23:29
Postat av: My- störtskön

HAHAHAHA! jag garvade från första meningen till sista. "hej alla 4 läsare" AAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA. vem sa att bloggen var populär?

tur att clairan höll sig hemma, den jävlen! vi hörs imorn. hm det känns tomt lite, undra om det är för att mina 3 vapendragare inte är with me 24/7 för tillfället?

2008-12-20 @ 20:50:55
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0