you can't go around just saying stuff because it's pretty

senaste veckans mobilfoton kommer här

avskedsfest i onsdags med bästa brudarna
melinda på backen i covent garden, vet ej varför, minns ej


jag tror vi spelade fotboll med nån pappersgrej?
inte för att jag var så full alltså, det var mest så stimmigt att allt är suddigt




en dag var jag lite tidigt till jobbet. då satte jag mig i solskenet och tittade ut över themsen.


tog mig en macka som jag fått av monkan!


korvbröd


vi var på bio och såg alice in wonderland. snigga brillor fick man!


påtal om snygga brillor så har jag äntligen köpt ett par sånna jag velat ha sen vi kom hit. eller inte riktigt sånna för jag glömde förklara exakt vilka jag menade. för my alltså, det var hon som köpte dom till mig i camden.


slut på bilder.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHAHAHAHA ! älskar första bilden !

2010-03-09 @ 11:33:02
URL: http://johnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0