You love lady smith mombaza

Jaha nu sitter man här på jobb igen. Är och städar hos en rikemansfamilj som tror sig, eller iaf mummy rich! Detta går att städa på en timme MEN man måste va där i fem(!!!) timmar! Oh my gadd, som myra på tvätten i vika skulle sagt. Och sen är det visst bara jag som inte kunnat lämna det här med skrubba bajs och sådant roande. Jag fortsätter min resa med att skrubba bajs så man blir trött i armen och skrubba bort gammal intorkad skit som sitter som berget, och när man väl får loss skiten så luktar det nytt-skit igen. blä! Ni som jobbat med detta vet vad jag menar! Som till exempel mina vapendragare som gjort exakt samma sak i några trevliga månader i Norge, My och Emmo är i london och roar sig, amanda är i lund och pluggar och festar och nathalie är i göteboRRg och lever livet. Medans jag fortsätter att svabba och sånt kuwl. Men som tur är har jag ju musik på job(kommer på job imorra) och så är det ingen hemma här nu så jag jobbar väl ungefär i en timme också:) skööönt dä! imorn får jag finbesök av fem äkta västerviksbor, eller natalia är ju bynnmatrial men de andra pullorna! Vi ska köra som vi gör på palle? haha eh.. hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahahhaha!!! emmie(L)

2010-02-12 @ 19:06:23
Postat av: Amanda

Men emmie tänk så här, skrubba bajs är i alla fall nått vi är bra på! Till skillnad från att skriva hemtentor i alla fall.

2010-02-12 @ 22:21:18
URL: http://eurydike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0