wouldn't it be nice?

 



Ikväll har jag haft riktigt tråkigt. tur att jag har haft det tillsammans med amanda på msn! En liten höjdpunkt hade kvällen och det var när jag åt jordgubbar och färsk ananas (eller anananas som heter heter på engelska, uttalas anänanäs). Tyvärr var jordgubbarna sådäääär goda, inga vassbäcksgubbar direkt. men dom dög, absolut!

Härom kvällen när jag skulle hem från jobbet så pirrade det till i min mage så som det alltid gör när jag går vägen mellan jobb & tunnelbana. bilden kanske inte är jättebra, det kan jag erkänna, men om det hade varit bra, då hade du sett london eye på väldigt nära håll och mitt i den i bakgrunden hade du sett big ben.



Avslutar med en bild på Melinda härom kvällen när hon och Jonna kom utklädda till hm ja vad var det egentligen.. män till oss! himla spexiga tjejer. Sen ser Melinda så söt ut på den här bilden, som ett barn som inte når ner tilll golvet. Eller ja ett barn med musche då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0