2 steg från paradise

Hej Hopp!
Nu är jag här Trysil igen, tro det eller ej ;) och tillbaka på STÄÄÄÄD (skjut mig). Det sista vi sa förra gången var för att citera " ALDRIG mer att vi åker hit eller att vi städar, för det är så tråkigt så man vill ta't" och ja riktigt så känner jag inte än men en bra bröjan på det iaf. NU kom en härlig eller jag menar dejlig låt på här hemma i vårt lilla bo, Kobojsarna- Det här är en sång om ingenting. Det värsta är att jag kan låten.. dom skulle skämta lite granna och dra på en "party" låt och så är det ju klart att Emmie liffner kan den, yeah!
Igår på jobbet så hände ngt så förskräckligt, jag slog mig så jag började gråta, jag var ensam alltså, inte tjuter jag så ngn ser det om det inte är chrilla eller mammi eller ngn av mina kära vänner. JA iaf, dessa doorstops som ännu lever kvar i städvärlden låg ner på golvet skulle jag lite stiligt ta upp den med foten, och drar så hårt att den smäller rakt in i min tumme!! Så nageln spricker och lite naglack flyger iväg och min nagel blir blå likaså min hud under den.. det gjorde så ont så jag började gråta, jag gick in på ett rum och grät lite.. men idag är det lite bättre med tummen min :)
Nu var jag och Yennie ute och rökte lite, vår så kallade efter jobbet cigg. Hoppas att det håller sig till efter jobbet cigg, och att det inte blir morgon cigg, lunch cigg, middags cigg, kvälls cigg, hungrig cigg, trött cigg, SUGEN cigg.. det är iaf slut på nicko (?) kickar, så det bådar väl inte gott, men det vet jag väl ändå bäst själv!
Så fort man kommer till jobbet så blir man så nedrans snorig!! Så varje gång jag möter ngn så blir jag så orolig att jag ska ha massa äckel snor i näsan, för jag vill ju inte bli tjejen som jämt har snor i näsan när man möts! Jag vill vara den tjejen som ser så snäll och rar ut och som skrattar och är rolig! Inte ngn jävla snor äckel tjej som jämt är snorig och ofräsch. Det finns ju massa olika typer av folk på jobbet som får en liten titel på sig, tex. dansken som stinker svett, norskan som stinker svett och är störig, en norsk/rysk tant som är allmänt bastant och dum och tar andras vagnar och ska försöka läxa upp alla fast hon inte ens kan ngt själv, KÄRRING! sen finns det den allmänt stressiga typen som man får en panikattack av att bara kolla på, den lille gulliga australiensaren som är snäll och skämtsam, och sen de roligaste och bästa på hela jobbet dvs jag, janni och sara :) sen är det lite fler som inte fått ngn titel än.
Ja ja men nu ska jag duscha om det finns ngt varmvatten kvar vill säga!
HA DE, Emmie klemmie!
PS. Jag har långa naglar(FOR REAL) men ska klippa va dom nu för de går bara av i mitt nagelkrävande jobb. ni kan fråga vem som heslt i trysil så kommer dom säga, ja emmie har långa(längre) naglar :) DS.

Kommentarer
Postat av: My

"dvs. jag janni & sara" SKÖÖÖÖN! fan va fint att du har bloggat, men det är ju norgeblogen så d var väl inte mer än rätt? ;) puss o kram i love you och saknar dig!

2010-12-03 @ 19:22:09
Postat av: sofie

fan vad härligt emmie är du tillbaka på radisson sas ? , hur står det till i trysil är det några mera oldies kvar ?:) . tänkt jag ska åka upp dit i vinter och inta trysil en sväng. kanske ses då. mvh sofie

2010-12-07 @ 07:58:14
URL: http://svarhanterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0