ett glatt medelande

här vaknar man med förhoppningen att detta ska bli en bra dag. solen lyser och jag ska träffa linnea.
ack så jävla fel man kan ha. DAGEN JÄVLAS MED MIG
FÖRST tänkte jag att jag ska ta mod till mig med att kolla hur mycket pengar jag har kvar på mitt norska konto. till min förvåning finns där mer än dubbelt så mycket som jag trodde. jag blev glad men började undersöka detta närmre. DET VERKAR SOM ATT DEN DÄR SÄMSTESSON GRETE HAR GETT MIG TVÅ LÖNER DEN HÄR MÅNADEN. ska fan snacka med hennes chef eftersom hon inte har lyckats betala ut en en lön rätt under hela säsongen. SEN var hon självklart på semester så henne fick jag inte tag på. fick maila nått annat stolpskott

försökte lägga detta bakom mig
gick upp för att blåsa håret och sminka mig.
går ner för att avnjuta min frukost som jag förberett och ställt på köksbordet.
först tror jag att pappa har skämtat med mig
MEN NEJ DET ÄR EN JÄVLA FÅGELJÄVEL SOM HAR VARIT INNE OCH HÄMTAT MIN MACKA OCH LÄMNAT OSTEN OCH GURKAN PÅ BORDET.

så här sitter jag nu och äter lite torra flingor. orkar ju för helvete inte göra en ny macka när jag har ställt in allt i kylen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0