EMMIE DU ÄGER

jag minns när vi träffades första gången. en sensommardag på gymnasiet. du hade en blå klänning och en blomma i ditt hår. du sa hej till mig och

nej så var det ju faktiskt inte. jag minns inte när jag träffade dig första gången, även om det nu hade varit roligt men en riktigt sentimental berättelse om hur vi blev vänner vid första ögonkastet.
du är iaf en av dom bästaste och det ska jag visa genom ett litet bildspel här i vår gemensamma blogg :)











inte så långt bildspel visst ÄH
baby you can have whatever you liiiiike

Kommentarer
Postat av: Den andra bloggaren

haha åh tack emmzorzor :D du är ju så go (med rösten du vet) du är rolig. btw, kan vi inte göra såna där roliga frågor med namn igen, du vet berit som undrade över ngt man kunde ha i en kaka osv. vore sjukt/grymt kul.

2009-06-16 @ 00:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0