dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?

som vanligt blev jag väckt av ett sms idag. jag minns inte sist jag inte blev det. oftast är det små spexiga från my som e på jobb. ska se här om jag hittar ett exempel: nej tyvärr jag hade visst rensat mobilen. dom brukar hur som helst vara himla roliga. inga direkta frågor eller så. bara konstateranden, tankar och iaktagelser my samlar på sig under morgonen. det är inte ovanligt med 3-4 sms innan klockan 10. idag var det dock från amanda som informerade mig om att hon vaknade på kanon-humör idag. skönt dä!

ikväll är det te party :) alltså inte ett party man dricker te på utan ett party med bokstaven T som tema. himla kul ska det bli! dagen ska ägnas åt att åka till mamma och fixa det sista med min outfit samt träffa natzorrzzo (för du har väl vart busig idag) en sväng. fint ska dert bli.

nu har vi föresten bokat fredagsbiljett till way out west!! nedrans så fint det ska bli att se ROBYN!!! GLASVEGAS!!! BAND OF HORSES!!! med mera med mera. åh så länge jag har längtat efter att se robyn. om hon blir sjuk eller nått så tror jag nog att jag dör.



nått som är så himla tråkiigt att jag nästan har förträngt det är att jag inte får se lily allen!!
hon lirar på lördagen och då måste vi åka hem. usch fy tusan vad sorgligt det är jag är ju inne i värsta lily perioden och ja usch.
se vad snygg hon är. detta är min bakgrundsbild på the king


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0