Kanske en H-Hund

Nu jäklar blir det blogg! Jag och mysan larsson sitter i kantine (kan tine kan tine kan tine dricka sprit) på jobbet och lanar som två tvättäkta lanare! Chirre, godis, nötter och sen lite juice. Dom har ingen läsk men vi har ju samboca i mys skåp. så man kan ju gå och ta sig en liten knapp då och då om man nu känner för det:)
Nu så jobbar vi för fulla muggar, så det rinner över så att säga. Det är inte roligt men dte är pengar. Har jobbat tolv timmars pass nu sen i söndags, och då börjar vi vid fem och jobbar till fem på eftermiddagen. Med andra ord måste vi gå upp kvart i fyra för vi har 40 min att gå. Så jag g¨rlägger mig vid åtta nio tiden nu för tin, och vi hinner knappt umgås vi familjen här och det är tråkigt för vi har så kul ihop. På nyår så festade vi till det med köp pizzor som vi värmde i ugnen och sen skålde vi med en 7,0 rekorderlig skogsbärscider som vi delade på:) Efter vår middag så åt vi chips och hade en rolig utvärdering av året, och den var så rolig så jag råkade somna i emmos knä. Alltså det var roligt men jag var så trött så jag somnade halv nio på självaste nyårsafton! Sen vaknade vi allihopa vid tolv slaget pga alla rakter som de smällde uppe på fjället, det var tydligen väldigt fint sa de andra. Jag låg kvar i sängen och sa gott nytt år och la mig ner och sov igen. Äsch vad gör väl dte, det kommer ju fler nyår och då ska jag banne mig inte va så trött så jag somnar innan källen ens hunnit börja. Jag har även hunnit finna min man här på hotellet, han var gäst här och var så jävla fräsch så jag bara ville gå in på rummet igen och säga att nu är vi ihop. Men det gjorde jag inte, för han var där med sin flickvän säkert, men jag och Amanda säger attdet var hans syster, så jag kan ta han. Han var norsk och hette Trulls Nelaar, mmm mums på han, men inte hans namn.

http://www.youtube.com/watch?v=69RQCPcY7z0

HAHA åh vad jag gillar sune, det är ju så jädrans roligt och dejligt! Speciellt 3.06, det är väldigt roligt tycker jag.
Lyssnar på massa bra och pepp musik med, så man känner att man vill bli packad och dansa massa, men sånt får vänta nu. iaf till nästa helg då Elin,lage,adam och robin kommer till oss:D Och på söndag ska även självaste Nathalie Zeylon komma och ska bo hos oss och jobba med oss!!! DEt känns bra. Nu måste My och jag ta tag i allt och bege oss hemåt till resten av familjen som nog saknar oss. Hej då alla!

Kommentarer
Postat av: Amanda

öh yoo, kanske har hittat han på facebook ;)

2009-01-03 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0