Vrålfräscha, men inte jag och SPEC inte munsåret

ja nu sitter vi här igen mysan larsson och jag:) Som sagt var, vi hinner inte blogga så mkt nu när vi varken har tiden eller internet. Så nu var det på tiden att jag drig med mig datorn till jobbet och lira lite. Idag började jag vid sex på morgonen och jobbade till tre. Dom andra slöfockarna låg och sov när en annan fick gå upp själv vid fem, dumt av dom tycker jag. Idag har jag kommit på ännu en låt, den går så här: Sista rummet för idaGH sista rummet för idaGH. Den heter sista rummet för idaGH. DEn kom jag på när my och jag städade vårt sista rum för dagen, och det var skönt tyckte vi, och det blev bättre och roligare när vi sjöng min sång. Vi gjorde även ett bus, vi skrev "jag vill ha kuk 13/1-09" under mattan. Åh typsikt att just idag att våra killar ska komma när jag precis fått ett munsårs jävel!! Jag var kort mot bartenderjohan som är vrålfräsch, då han sa:
J: Hej hur är läget?
E:Bra, själv då?
J:Jag är trött, bakis vet du.
E: Jaha.
Sen gick jag.
BARA för att jag har ett munsår, så var jag så kort och dum mot han. Förlåt mig johan, förlåt.
Sen till råga på allt så kommer en snygg kille från england som nbu är från austraslien för att han sa beachen och ngt mer, och då vågar jag inte säga hej till han heller, jo pga mitt munsår!! Johan sa nämligen "Hej snygging" till mig i torsdags och bjöds in mig åpå husfest och sånt hos han och massa annat, och då blev jag glad eftersom han är snygg och tyckte jag med var det. Och i söndags när vi var på afterskin så sa gavin som han heter, australien killen, att jag var fucking pretty med värsta dialekten! Åh och så nu när de kommer båda två så var jag ful. MKT TRÅKIGT. Men jag ska styra upp allt, det ska jag! :)

Vi var även packade i lördags, det var störtkul och jag drog på efterspill med ett norskt fotbollslag, det var kul.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0