well... yeah

I natt har vi sovit på briskebyvegen så nu sitter jag här och lanar lite grann.
emmie ligger brevid och tänker på en dans som hon gjorde till atomic kitten - whole again en gång när hon gick på lågstadiet. för er som inte känner emmie så bra så gjorde hon väldigt många danser när hon var liten, med väldigt många olika personer. ofta när man talar om någon så säger emmie  - den har jag gjort en dans med när jag var liten, eller - den var jag kompis med när jag var liten, eller eventuell - den bodde jag granne med när jag var liten. detta kan även kopplas ihop på så vis att det blir ex empelvis- den där bodde jag granne med när jag var liten och vi har gjort en dans ihop. japp så nu vet ni det också.

På senaste tiden har my och jag sett på julkalendern pelle svanslös. den är så himla mysig och lätt en av dom bästa julkalendrarna ever.  det är från den dagens rubrik kommer. en amerikansk katt kommer till uppsala och det enda han säger genom hela avsnittet är just well.. yeah med riktigt amerikansk dialekt. det tyckte vi var väldigt roligt och vi skrattar lika mycket varje gång. speciellt roligt är det också när man tänker på hur de som skrev manus måste ha resonerat kring det hela: ja men ungarna förstår ju ändå ingen engelska så det räcker med att han säger nått enkelt. well.. yeah kör vi på!

idag ska jag nog beställa klipptid om jag får tag på nån. På gullhår haha.

nej nu kommer eminem på radion och jag måste dansa. HEJ /emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0