Hit me baby one more time

Jamen visst Tore, kul, jätte kul verkligen NOOOT! Vad tusan håller dom på med kan man ju undra, Vi är ju döbra på jobbet och säkra och väldigt trevliga, så varför i helvete kan vi inte få jobba, vem bryr sig om dte inte finns så mkt att göra, det finns det ju aldrig iaf. Men nu eftersom läget är som det är så har jag varit seriös och verkligen försökt och gjort mitt bästa med att söka jobb och registrera mig på di verse ställen. Men dte är ju segast i världen och sämsta sämstesson så inget vill gå i min väg. Men som tur är har jag ju Emma Holmberg vid min sida (konversation på msn) som piggar upp tillvaron med lite Brittan,BSB,Spice Gals, westSIDE och Destinys child. V har nämligen suttit och skickat youtube klipp till varandra på dessa favvisar från vår gamla tid då vi var små tjejer. Vi fick välja ut En favvo låt med En av dessa artister/grupper.
Emmas favvisar:
Backstreetboys-Shape of my heart
Britney Spears-Sometimes
Spice Girls-Viva forever
Westlife-Flying without wings (sämstesson enligt mig)
Destinys child-Bootylicious
Favvolåt idagens läge: Gym class hero-Cookie jar

Emmies favvisar:
Backstreetboys-Larger than life
Britney Spears-Stronger
Spice Girls-Wannabe
Westlife-When your looking like that
Destinys child-Soldier
Favvolåt idagens läge: Gym class hero-Cookie jar

Eftersom vi inte valde de nyare låtarna av dessa om ni undrar så var det ju för att de inte fanns,var skrivna, påtänkta(?) eller så, när vi var småtjejer. Förresten så säger Emma här att hon vill va Britney Spears, jah där ser man. det är ju ändå insidan som räknas.
         DO YOU WANT A PIECE OF ME?


Nej om man ska dra på en film och ta sig en macka, så magen har ngt att jobba med under natten då det blir lir igen. Jag skulle vlija gå på lan nu när jag är så lirskadad. Det är jag som är limpan på msn vi har sköjat lite.Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0