xo xo GOSSIPGIRL

Ja nu sitter man här en natt i hamar framför datorn och lirar lite igen. Ännu en dag utan jobb och en till väntar imorgon. Tråkigt eftersom vi inte får in så mkt slantar till bössan då, och sen kommer man inte in i några bra rutiner heller. Nu när man är ledig i veckorna så vill man ju va ledig och ställer in sig på det, när man egentligen borde jobba och stå i. Istället som idag har vi bara njutit av varndras sällskap och sett på Gossip girl och ätit massa god mat. Inte för att det låter tråkigt, utan det låter väldig roligt och som jag kan tänkas göra flera gånger. Igår var en tråkig söndag och vi ville tat, ända tills Emma Holmberg kom hit för att stanna över natten. Då vi drog fram boxen,sminket och på med musiken och in med kladdkakan i ugnen! Det blev till slut en väldigt rolig och lyckad söndag med mkt skratt, bilder och fina minnen. Det blev även lite roliga lekar så som snurra flaskan och "hur många procent sätter du på...". Sen så somnade de andra två och jag kunde ju inte somna så packad som jag va (troligt troligt) så jag gick upp och pimpade till Petra som stod i köket och var osminkad. Nu är hon redo för en utekväll i hamar som lär komma ngn dag, torsdag kanske. My och jag vill gå ut då även om vi jobbar på fredag. Mys plan var att vi skulle bli fulla och va ute och dansa och svänga (de små lurviga) loss till klockan 06.00 och sen dra till jobbet dirr.
Vi sov väl till 12 tror jag, utom amanda som vaknade vid tio och låg och lirade när vi andra vaknade. Sen kom vi på att vi inte hade ngn frukost hemma så jag Emmie drog på löparskorna och allt, och drog ut och sprang en runda och även förbi CC, dvs en mataffär i närheten. Det var jobbigt och svettigt men skönt efteråt. Sen åt vi en god frukost och inväntade Mysan Larsson som kom och skulle färga håret. Det blev fint, hon passar i mörkt hår, det tycker iaf jag och emmo. Och nu hela eftermiddagen har vi sett ännu mer gossipgirl, och snackat en massa snicksnack som alltid :)



Igår fick man ju även snacka lite med Stina och Moa, och det är ju alltid lika roligt. Där kan man få höra vad som helst, så som, är du kär i ngn kille? har du pussat ngn? Du är tjock och fet. Jag saknar dig. Idag har jag ridit på en häst, den var svart, och liknande såna saker. Man kan ju inte annat än att skratta åt dom och sakna dom väldigt mkt. Men som sagt vi ses ju när jultomten kommer.
Vi har en ny favvo låt, Gym class hero - Cookie jar , döskön.

You know you love me, xo xo

Kommentarer
Postat av: Mysan Larsson

hahaha! va duktig du e på o blogga emmie! jag skrattade högt!

du & jag emmie, du & jag. vi ska festa & dansa i neon. party all night, sleep all day, never grow old!

2008-11-11 @ 22:40:28
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-11 @ 22:46:02
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0