Jag har en snygg kompis som tycker du är snygg

Ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja kära du. Morgonen började med att klockan ringde 06.00 och vi gick upp och åt lite mackor med te. Fixade lunchen och sen gjorde vi oss i ordning för arbete (skräll). När vi väl var på "the base" så satt vi där och väntade och väntade på att Toreman skulle ge oss några uppgifter. Men Toreman kom aldrig och gav oss några så medans vi satt där och väntade så drog alla de andra. Sen kom Toreman och sa "har dessvärre ikke ngt jobb til dere idag" men skriv upp två timmar på att ni kom hit iaf. Så jaha det var bara att promenera hemåt till BV igen. Men sen kom Gabiboy och vi fick åka renholdsbil hem till oss, det var snällt av Gabiboy. Väl hemma så gjorde jag varm choklad och tände ljus och satte på Lejonkungen 2 som vi somnade till. Himla mysigt, eftersom klockan bara va halv åtta så tänkte vi att vi kunde sova lite till. Och ja jag sov till halv ett ngt, inte så bra, eftersom jag nu sitter här mitt i natten igen och inte har så stor lust med att sova. Sen är emmo och mysan larsson här med, och det är alltid kul.

Idag efter vi vaknat för andra gången så har vi haft krismöte om hur vi ska göra med jobb och allt. Men nu har vi fixat och trixat lite så vi hoppas på det bästa. Sen har vi sett på GG hela långa dagen! mm mmums, vi gillar det väldigt mkt och vi vill ha en kille som tar tag i armen och drar oss intill sig och kysser oss. eller inte alla på samma gång med samma kille men ni fattar väl. Sen kom det även upp då att man skulle ge upp juldagen om man bara fick kärlek som denna. Sen har vi gjort världens roligaste grej!! Har ni sett den franska beatboxaren, annars gör det här.
http://www.youtube.com/watch?v=X_NI_S9C57g

Vi har iaf haft det stora nöjet med att spela in en exakt likadan med allt som han gör. Den enda stora skillnaden är att han är EN PERSHCOON (internskämt) och vi är fyra, men vi är lika bra om inte bättre! Ni lär få höra den så snart Emmo da man fixat in den till datorn så alla kan lyssna på den. Det var iaf väldigt roligt och ett litet äventyr i sig om man säger så. Och väldigt många goda skratt, och som man säger "Ett gott skratt förlänger livet" och om vi fortsätter i den här takten med att skratta så lär vi ju leva i all oändlighet! Just det, måste ju berätta mysan larssons lilal historia om en karamell under hennes tid som 10-åring.
När jag var ett barn en gång så svalde jag en kryptonit karamell, en rosa och svart ni vet med salt pulver initui, på bredden. Den åkte sakta ner och man kände den hela vägen, så mot smärtan tog jag ett varmt bad. SLUT. HAHAHAHAAH, det var roligt tyckte jag. Nu ska jag gå och dricka lite juice. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: mysan larsson

om karamellhistorien:

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.

2008-11-19 @ 01:35:07
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0