Saknar er

Åh min käraste vän Nathalie har jag talat med nu, och det var kul! Hon sa alla som ska va hemma över jul och det var i princip ALLA och jag vill också åka hem. Men det kommer inte att gå..:( kan ju inte överge min bättre hälft så han får va ensam över jul. Det får bli julmys med bara oss två:)
Och nu har jag även pratat med min älskade bästaste familj! jag saknar dom så mkt. Jag fick prata med mois och hon önskade sig garn och pyssel i julklapp. Det fick va vilka färger som heslt bara det inte var beige, grå eller lila. och stina var så ledsen, lille vän, hon skulle visst sova över med några kompisar och så blev det inte så. Jag sa att hon fick komma till mig så ska jag sova över med henne :) men det går ju inte, och jag kan ju inte åka hem heller, så ja vi får väl se när det blir av. Den jag saknar minst är iaf amber, hon är bara störig, och tror hon har tagit min plats i familjen!
Idag på jobbet så har det gått skitbra, har gjort 19 stayovers och fem vanliga rum plus att dammsuga korridorer! Awesome! och sen så har jag fått beröm också :D alla gäster kan skriva vad det tyckte om hotellet och sin lilla vistelse, och då hade en nämnt i ett rum som jag städat åt dom; renholdspersonalen var mycket trevlig och hjälpsam och gjorde ett utmärkt jobb! Så hängde det mailet på kontoret och så stod det GODD WORK EMMIE! Yeah yeah yeah!
Nu ska vi se på ngn läskig film visst, så jag ska gå ner nu!

Kommentarer
Postat av: My

hahahah FETT NICE EMMIE!!! du är ju king, jävlar vad många rum! hahaha. asså älskar att du är i trysil igen :D så himla knäppt att du är på hotellet igen och allting. lustig känsla va eller? PUSS

2010-12-11 @ 00:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0