ett tips: CAMA MERA



emmie är med och bloggar idag. hon vill säga lite. här kommer hon
hej igen alla trogna läsare!
Jag har haft så mkt nu ett tag, så jag har inte haft tid (tit) med sånt här skriveri.
Jag har varit med om så mkt nya saker i mitt liv och har väldigt många nya och bra erfarenheter i livet.
Jag trivs mkt bättre med mig själv osm person nu när man är så världsvan som jag och mina trogna vapendragare just nu blivit. Man skulle kunna säga att vi har levt ett liv i sus och dus. Vi har blivit mer äventyrliga tjejer som vågar ta för sig var dag i utelivet, vi är bra på det. Jaja en massa skitsnack har jag snackat nu men en sak som är säker att vi har iaf levt ett liv i sus och dus och vi gillar det! På återseende

"ta för sig var dag i utelivet


Kommentarer
Postat av: My- störtskön

AAAAAHAHAHAHHHA: Asså jag ÄLSKAR när ni bloggar!!!!!!

""ta för sig var dag i utelivet" stjärnigt uttalande!

2009-05-28 @ 22:45:55
URL: http://mittnyamottobloggse
Postat av: Anonym

ÖH MY det var faktiskt JAG som kom på det!!!!! Hon hade skrivit "tar för sig ute i vardagslivet" först men jag tyckte det såg fel ut va

2009-05-28 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0