undra vad djuren på kolmården gör just precis nu...

midsommar var mysigt och bra



eftersom det var lugnt på midsommar så kände vi oss tvugna (mest jag och my) att gå ut igår.
vi blev vrålpackade (iaf jag my och amanda) och det var skönt. om man är osäker på hurvida kvällen var bra och packad så kan man kolla igenom sms man skickat. om man då hittar något i denna stil vet man att man gjort ett bra jobb med vitryssarna. det tycker iaf jag
Hej! Förlåt att vi ringde dig förlåt. Gjo allt...., särskillt evers d här ropetsmret tog jävligt langt vid att skicka puss & jag

tjejer visst är det roligt att jag skriver allt lite sådär berättande som om ni inte vart med påt. alltså eftersom jag har ca 3 läsare om dagen: my amanda ev elin & lage, ibland natzor så är det kul.

det känns som det här mest är ett forum för internskämt så jag kör:

alla som heter anders kallas väl för bullen?
kan du inte ge mig korv på sängen?

försten så var amanda och jag nyss ute på spökrunda med bella. det var kusligt. efter att ha sett en läskig film som hette barnhemmet så åkte vi ut till stallet, stannade bilen och kollade på dimman över ängarna. rätta ordet för sånt är kusligt. inte läskigt eller coolt utan KUUUUUSLIGT. sen åkte vi genom hela norra(gertrudsvik sjöstaden) och kollade på alla läskiga hus. brr usch nu måste jag se på nått glatt


Kommentarer
Postat av: ellinor

jag läser också! :)

2009-06-22 @ 14:59:00
Postat av: emma

åh gör du? alltså elli the one and only? stora ellichefshunden liksom?

2009-06-22 @ 17:47:49
Postat av: My- Störtskön

HAHAHA så jävla sämst! (mitt sms) och frida wetterström läser också din blogg!

2009-06-24 @ 19:10:24
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/
Postat av: stora ellichefshunden

jajemmän! jag måste ju veta vad som händer i mina favoriters liv!

2009-06-25 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0