just because you have the emotional range of a teaspoon

yeahyeahyeah!! premiär i london igår :D
jag har minsann sparat bilder. här ska ni få se (my och elli det är väl ni som bryr er)









jag längtar jag längtar jag längtar

nu börjar hur som helst vis och det ska bli SÅNJÄKLA FEEEEEST! nej det var ett skämt. det ska det nog inte. ska på jobb. hultan vore finare. jäkligt mycket finare. men icke. i år får man nöja sig med en festival. den e ju iof sveriges bästa. VISFESTIVALEN I VÄSTERVIK!!!

det var ett skämt

Kommentarer
Postat av: amanda

måste hon vara så JÄVLA snygg

2009-07-09 @ 11:17:03
URL: http://eurydike.blogg.se/
Postat av: ellinor

förresten, vi har köpt en ny (gammal) volvo och den är döpt till bellatrix, bellatrix och jag kör till jobbet varje dag och vi trivs jätte bra ihop! PÅ ONSDAG SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!

2009-07-10 @ 12:10:28
Postat av: My- Störtskön

AAAAAAAHAHAHAHAHAH. du är ju STÖÖÖÖRD! (visfestivalsskämtet) alltså jag kan inte göra annat än att skratta när ni båda bloggar. fruktansvärt roligt.

Och GUD vilka snygga bilder på våra vän och vår framtida bästis? (Emma W, som vi förmodligen kommer att kalla henne) För du vill väl inte att Rup ska kalla dig för Emmo? För barnsligt va? Det blir väl Emma då. Alltså Emma, My & Emma W. Fina tjejer.



Helena är min! DAMN!

2009-07-14 @ 14:13:42
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/
Postat av: My- Störtskön

män**** Män menade jag ju förstås. Skrif(p?)tfel.

2009-07-14 @ 14:15:09
URL: http://mittnyamotto.blogg.se/
Postat av: emma

hahah skönt my att du gillar det. i do it all for you babe.

jag vet dom är ju så smygga att man dööööör! nejnej inte ska han kalla mig för emmo. jag vill att han ska kalla mig för love. LOOOVE med sin snygga dia :D mm emma w. tur att löshår kallas löshår så att man inte hade förväxlat dom också

2009-07-15 @ 16:51:33
Postat av: den hemlige tjejen

Är visfestivalen något att rekomendera? Jag är väldigt intresserad av all slags festivaler. Har dock aldrig hört talats om denne visfestival.



Tacksam för svar! /Anna-Mika

2009-07-20 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0