hej hå jag är trött på att använda teknologi

ikväll skulle jag ha date med elin. den blev inte så dateig tyvärr för robin var med. kunde inte ragga fullt ut.
sen va my och fesen med också. hängde på sahara, tog en och annan cola kanske. ja

sen skulle my hyra film så då åkte vi till Kvantum (känkte bara skriva K som förkortning. det gjorde vi i sms förr i tiden när vi hängde där mycket. jag mickis elin lagesson ja dom. på tal om kvantum.
hon hittade nån film som hette the wickerman. den ska jag nog haxa hem tror jag. kan bli nått
my la även till att det var dåligt med frontningen på Kvantum. då hon drog omkring och fronta. ställde i ordning här och där, röjde lite helt enkelt. gammal nettobriud som hon e.

i mörra ska man på jobb igen. sen på kvällen kommer eriksson hem så då ska jag hänga hos henne minsann.
nu ska jag haxa
hej

Kommentarer
Postat av: amanda

Det är alla jävla somamrjobbare på kvantums fel alltså. Ingen rutin alls och ändå är dom så många att dom skulle räcka till att få varsin hylla att hålla koll på.

2009-07-06 @ 13:19:33
URL: http://eurydike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0