LAN IN HAMAR

denna dag har varit väldigt lång. jag gick upp rätt tidigt och emmie och jag drog till gymmet och pumpade våra muskler lite. jag menar om vi ska kunna bli som roland är det ju dags att börja jobba.. känner vi.
ja sen åkte vi hem hit till håkonsgate. amanda och emmie har tvättat och emellan tvättarna kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde faktiskt om jag ska vara helt ärlig. och ärlig det är jag alltid. detta är en ärlig blogg höh troligt
sen åt amanda och jag lax med pasta och pesto vilket var väldigt gott eftersom jag inte har ätit fisk sen jag kom hit. amanda som numera är matlagningsproffs hade kryddat till den med bla citronpeppar. herre gud varför skrev jag det föresten. va fan säger jag. ni skiter väl i vad vi kryddar vår lax med. jag vet iaf att jag skiter i vad ni kryddar er lax med.
ja sen promenerade jag och emmie upp till lage och adam. vi satt i några timmar och pratade och fikade lite grann. det var himla mysigt och lage hade till och med fixat julstämningen med en minijulgran direktimporterad från sweden. på hemvägen provade emmie och jag "genvägen" genom fotbollsplanen och skogen fast jag tyckte inte att den var så mycket genväg faktiskt.

och nu ska ni få höra! abenius/lagesson hade med sig en "ny" dator till mig som pappa hade skickat med dom. alltså behöver jag och my inte länge dela på hennes dator. detta firar vi med LAN!! :D vi ska snart dra oss tillbaka in mot vår våningssäng men tro inte att lanet är slut för det. oh no. vi har till och med liffner mer oss direkt från briskebyvegen. den enda som verkar svika oss är eriksson som på rapport från emmie redan har somnat. aja alla kan ju inte vara på lan humör jämt.

hej! /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0